Närmare än någonsin

Hallå alla gottegrisar (ifall ni sitter som jag just nu och äter lösgodis).

Kan inte fatta att det här är den sista söndagskvällen på mycket mycket länge som jag tvingas plugga tråkiga saker som jag inte bryr mig ett dugg om. Vi har tre grejer kvar nu i skolan, TRE grejer. Sedan är allting över! Hur sjukt är inte det! Psykologinlämning imorgon kl 16.00. Matte C nationellt prov, tisdag kl 08-12. Svenska C redovisning i mini aulan på onsdag. Det är inga små uppgifter, men det driver mig mer än någonsin att detta är det absolut sista.

Igår cyklade jag hem till min pojkvän efter jobbet och träffade filips syster och hennes pojkvän för första gången. Vi spelade kubb och njöt av vädret och på kvällen åt vi trerätters utomhus. Jättemysig kväll, som slutade med kortspel och hävning av alkohol. Vaknade imorse, efter 5 timmars sömn, och lyckades hitta tillbaka från stan via cykelvägen. Efter jobbet, 9-16, åkte vi hem till torne för att ta bilder till vårt studentflak. Riktigt snyggt kommer det att bli!

Kvällen kommer att bestå av plugg framåt midnatt, sedan blir det sängen. Är pigg för tillfället på grund av kaffet jag drack förut, men sedan kommer jag att slockna direkt. puss och tja


YO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback