Nervös inför imorgon

Hello! Gud så skönt det var att sjunka ned i soffan med en kaffe latte i handen.

Vi hade vårt matte c prov idag i aulan, jag var klar vid 11-tiden. Det gick sådär men tror absolut jag är säkrad ett G. Får jag ett G på nationella så har jag ett VG i kursen och det känns skönt med tanke på hur otroligt svår den här kursen har varit. Efter det var det två lektioner kvar. Marknadsföring, fick jag mitt "klockrena MVG" mycket skönt vill jag lova. Sedan var det Internationell ekonomi, där jag vann aktie-tävlingen så jag fick med mig en chokladask hem av torbjörn! haha. Efter det åkte jag och Olivia fram på stan. Jag inhandlade smink för nästan 600 kronor..... känns sådär surt nu i efterhand känner jag.

Nu ska jag skriva ihop min sista inlämning för De la Gardiegymnasiet. Känns helt underbart kan jag tala om för er. Sedan blir det Svenska tal- plugg exakt heeeeeela kvällen. Både själv, och med min tal-partner Rebecca via skype. Imorgonbitti kl 08 skall vi hålla vårt tal inför 100 personer. Känns bra nu, för det känns som att vi kan vår grej. Men när man väl står där kommer man antagligen vilja spy eller liknande. Hoppas hoppas hoppas vi gör bra ifrån oss så jag får mitt MVG i Svenska C.


Haha. Går igenom talet med bec. Tänker på hur nervösa vi kommer vara imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback