Plugg på en fredag

Hej mina små läsare!
Jag och beccis var o solade imorse, superskönt. Dock brände jag mina läppar något otroligt, så de är helt svullna idag. Gjorde klart två inlämningar som jag lämnade in till lärarna, vilket lättade pressen åtminstone lite från mina axlar. Efter vi slutat gick vi några brudar och fikade på 3b. Först åt jag kycklingspett (så sjukt jävla gott) och sedan en stor fudgekaka med grädde. Då jag var supermätt kom fille och hämtade mig, så åkte vi hem till honom. Pussades i några timmar, och sedan blev jag hemskjussad för jag måste verkligen plugga ikväll.

Väntar för tillfället på päronen, så att de kan fixa iordning middagen som ikväll är räkor. Sedan ska jag råplugga i ett par timmar för att sedan försöka komma i säng relativt tidigt. Jobbar imorgon klockan 9-15 och sedan ska jag hem till min älskade pojkvän. Ska träffa hans storasyster och hennes pojkvän för första gången. Så det blir middag hos familjen leksell på kvällen och sedan ska jag sova där. Jobb väntar även på söndagen för min del. Sedan ska foton tas i davids studio på oss brudar som vi ska ha på vårt studentflak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback