Plugg

Nu sitter jag och pluggar inför ett prov som jag inte börjat träna på förren nu. Först var det tänkt att vi skulle haft provet förra måndaden, fredagen när jag ännu inte börjat blev det som tur var framflyttat tills nästa fredag, då tänkte jag skönt då hinner jag börja i tid. Torsdageftermiddag hade jag ännu inte börjat, men som tur var blev det framflyttat tills imorgon, måndag. Men såklart börjar jag kvällen innan! Hur lcykas man?!

Det sista momentet i naturkunskapen ska vi nu studera ett husdjur. Jag har ju inget husdjur så jag ska studera filles hund lexus. Har dock inte sagt något till honom om det, för då kommer han fatta att jag är hos dem för att studera lexus och inte vara med honom. Ne då. Men vi ska seriöst studera ett husdjurs beteende mönster, matvanor osv i tre veckor. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback