Soool, härliga sol

Hello bitches! Idag är jag otroligt glad, det är första dagfen jag legat ute på terassen och solat i bikini i år. Har ju jobbat varenda helg sedan några veckor tillbaka och har haft mycket i skolan samt slutat sent. Men idag var det äntligen min tur att få ligga och steka!

När jag kommit hem och precis lagt mig i min nya bikini på madrassen, så ringer fille och frågar om han får komma. Då blev jag såklart ännu gladare, så vi spenderade eftermiddagen ihop vid solväggen och hade jättemysigt. Tills jag kom på att jag har matteprov imorgon. Då fick jag lite ångest och sedan dess har jag suttit och pluggat. Hänger just nu på matteboken.se som jag verkligen rekomnderar, får hoppas att det fastnar i mitt huvud tills imorgon bara. Mamma har varit och köpt massa gott till mig eftersom vi ska sitta i aulan från kl 8-12. Sedan blir det en sväng på stan för att köpa nytt puder, mascara, foundation och naggelack. Sedan hem och sola/plugga! Om det är fint väder vill säga.. men det hoppas vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback