SP3A'S BONNARUNDA!

Wohoo, vilken kväll!!!! Hade så sjukt roligt igår! Vi började igår kl 18 hos viktor, sedan hem till vår gamla lärare Jan där övriga lärare höll till. Efter några öl och massa roliga minnen gick bussen kl 21. Sjukt roligt att åka hem till alla och bussresorna var galna med musik, dans och allsång! Vid kl 05 var vi hemma imorse, då utmanade vi TE3B på fotbollsmatch! Efter det åkte jag hem till min älskade pojkvän och stensomnade direkt. Gick upp kl 12 idag för jag och mamma skulle fram på stan och fixa. Så jag har sovit cirka 5 timmar. Har precis ätit med familjen och nu åkte dem iväg för att spela golf. Så jag ska snart cykla hem till Olivia och ha myskväll med några goa prickar i vår klass. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback