Torsdag

Har pluggat non-stop sedan kl 16 idag. Är helt klar med naturkunskapsinlämningen, som förhoppningsvis säkrat mitt mvg. Har gjort 6 av 9 frågor i filosofin, som var mycket svårare än jag trodde. Ska göra ne fråga till, sedan blir det duschen och sedan sängen. Ska möta beccis kl 08 på solariet imorgon för att få njuta i 20 minuter. Sedan blir det råplugg exakt hela dagen, för att sedan fika med tjejerna kl 16. OM jag nu hinner klart.

Kom på en rolig sak till er som har tid över och vill titta på något roligt. Tyra & Bella's senaste show, med Kissie som gäst. Jag och Viktor höll på att tappa hakan igår över hur bitchig hon faktiskt var, himla roligt att kika faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback