Underbart väder

Vad skööööönt. Ännu en kurs avslutad, marknadsföring. Förra veckan avslutades Pedagogisk ledarskap, vilket jag självklart fick mvg i. Så nu börjar jag 13.00 varje onsdag samt 11.30 varje torsdag. Gött. Idag har jag varit fram på stan med antonia en sväng, inhandlade en militärgrön skjorta som jag blev kär i direkt samt ett skärp som jag ska ha till min svarta byxdress jag köpte i lördags. Sedan satte vi oss i den stekande solen med varsin glass, hur mysigt som helst. Sa hejdå till antis och gick vi till bussen, men missade den. Som tur var ringde erika precis då och frågade om jag ville ses, eftersom hon just kommit hem från 4 dagar i Öland. Vilket jag såklart ville. Nu kom jag hem för cirka en halvtimme, ska börja plugga nu medan jag väntar på att mamma ska laga mat. Vi ska äta utomhus eftersom solen värmer helt underbart. love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback