All done

Heeei!

Just hemkommen från jobbet, glad och hungrig. Kontraktet är påskrivet, jag har fått ett eget personalnummer, -kort, -kod och -bricka. Och jag börjar känna mig som en i gänget! Har pinat mig med att inte äta middag än, för att jag ska komma ur mönstret med att äta hela tiden, eftersom jag faktiskt åt vid lunch, precis innan jobbet och är redan cepehungrig igen. Så på vägen hem från bussen köpte jag med mig några clementiner för att inte svälta ihjäl, och åt upp alla direkt. Så nu är det nog dags för middag ändå!

Imorse var vi framme på banken och öppnade varsitt bankkonto. Hade helt glömt av att man har sitt id-kort på baksidan av bankkortet, vilket betyder att jag nu ser helt nyvaken och nästintill osminkad ut med lockigt och ruffsigt hår på min bild. Kjempegreit! Så otroligt skönt att ha bankkortet fixat i vart fall, vilket betyder att vi inte längre har något mer viktigt att ordna. Vad konstigt det känns..

Nu ska jag laga ihop en snabb middag och sedan ta på mig träningskläderna för att ta en powerwolk. Josse hänger äve på!

Idag blir det bara powerwalk i byn, och inte upp för halkiga Fløjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback