Det löser sig alltid!

Sitter och tittar på sånt där om-du-vet-ordet-ring-in-NU-jag-menar-nuuuu-jag-väntar-på-ditt-samtal-ring-ring-ring.. fast på norska. Haha, jag trodde inte de kunde bli värre än våra svenska sådana tjejer, men jodå! De är en tjej med världens jobbigaste röst, och all korslig norska blir helt plötsligt min värsta mardröm.

Är klar för jobbet, ska bara måla naglarna och sedan skynda mig till bussen. Slutar kl 18 ikväll. Christina vill verkligen ha med mig ikväll. Men jag får se nu när jag fått så otroligt ont i halsen att jag vaknar flera gånger per natt.. Egentligen behöver jag kurera mig ikväll och imorgon, de enda dagarna jag är ledig förren nästa söndag. Men hon skulle ringa mig när jag slutade och tjata lite på mig, så vi får se hur jag känner då!

Igår på lunchen pratade jag me chefen på Lindex, och hon talade om att jag fått några tider nästa uke, så jag hade en klump i magen under dagen för att mina två jobb skulle krocka. Men efter ett samtal med min kära mor visste jag vad jag skulle göra, så efter att ha ringt upp Lisa löste det sig. Så hela veckan är det arbete mellan 10-18. Och fredag blir det Storcash 09.00-17.00 och sedan direkt iväg till Lindex där de har kvällsöppet och min tid är 18.00-00.00. Blir en hård, men rolig dag!!! Ojdå, nu måste jag skynda mig.. Hadeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback