En glad nea!

Det var hemskt att somna ensam på min och pojkvännens 8 månaders dag. Ett mysigt samtal och några tårar senare somnade jag tillslut.

Josse kom inatt, vad vi saknat henne sen hon bestämde sig för att åka hem. Men nu är hon här i några dagar på besök. När jag slutade jobbet tog jag bybanen hem och blev mött av josse på perrongen. Nu håller vi på att laga mat här i lägenheten, pasta och köttbullar på burk med brunsås. (MUMS!) Josse har köpt med lite saker åt oss hemifrån, fiskbullar och en limpa. Mmmmmh.

Mamma hade även skickat med josse lite saker från Sverige till mig. Det var kläder, solglasögon, massa godis och en present. Jag blev såååååå glad! Ett par sjukt söta bebis-rosa tofflor. Gissa om jag blev kär i dem direkt, tack världens bästa mami!


Hihi, spännande..



Innuti låg godis och ett paket!



Ännu mer godis.. =)


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Vad roligt att du blev glad för när jag såg dom i fönstret så tänkte jag att jag måste köpa dom till dig.



Puss o krma.

2010-11-23 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback