En ny innebörd för lycka

I detta nuet är lycka för mig när man hittar matlådan som var avsedd för dagens lunch, men som man glömde när man gick hemifrån imorse, i kylskåpet när man desperat letar efter något gott att äta till middag. Ni vet när man är hungrig som en varg och tänker "åh nej, pastan tar hela 7 minuter, jag kommer döööö..". Då är det bannemig ett äkta lycko-rus man hittar färdiglagat, god mat. Så nu blir det pasta, pannbiff och brunsås, som redan står i micron.

Hela dagen så har jag varit nära på att svimma ett flertal gånger (mamma, du behöver inte bli orolig!) men det är jättejobbigt. Det kan iförsig bero på att jag åt mackor till lunch och under dagen fick i mig nästan 10 koppar kaffe för att jag med mina små ögon mest liknade en lång kines? Jag är i alla fall dunderförkyld och lite hängig, men vill inte missa en jobbdag. Inte när en jobbdag är rolig och innebär nästan 1000 norska kronor.

En sak som är säker är att ikväll får det inte bli sent igen, och jag hoppas att få kunna sova en hel natt utan att vakna upp en enda gång innan klockan ringer 08.15.

haha, usch till att tänka tillbaka på att vi faktiskt bott så här..


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Hej hjärtat!

Jag blir orolig när du skriver så där. Ta en varm kopp te och lägg dig.

Älskar dig.

2010-11-16 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback