Godmorgon!

Eller jag blev faktiskt väckt 11.30 imorse av josse som ringde, och har skypeat med pojkvännen tills nu. Men det är inte förren nu jag tänk resa mig upp från sängen, äta lite havregrynsgröt, klä på mig och gå till affären för att köpa massa god frukt..

Jag mådde riktigt piss när jag kom hem från jobbet igår. Jag kände bara hur fan ska jag kunna jobba imorgon, och när sambon sa "vad sa jobbet när du sa att du inte kunde jobba imorgon?" då jag ännu inte tänkt att jag faktiskt kunde lösa situationen på det viset, så ringde jag och sjukanmälde mig. Eller Tine svarade inte, så jag lämnade röstmeddelande och detta sms får jag tillbaka efter en stund: "Hei Linnea, beklager seint svar- var på tur med hunden uten mobil. Stakkars dej som blitt syk, det er selvfoglgelig.." Sååå typiskt henne, sist ringde hon och sa: "förlåååt att jag inte svarade förut, var och handlade och det var precis min tur i kassan!"

Gud vilket onödigt tjöt insåg jag nu, haha. Jag mår dåligt i kroppen, men är lycklig i själen. Speciellt efter samtalet med min kärlek. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback