Godmorgon Bergen!

Åhh vad otroligt skönt att sova ut idag. Och nu när jag vaknade skiner solen här i Bergen! Idag är planen att gå uppför Fløjen, och vi kommer se en sådan vacker utsikt uppe på berget med det här fantastiska vädret.

Nu ligger jag i sängen och äter frukost medan jag kikar Kenza Tyra Show. Har bara sett ett avsnitt tidigare och nu har de fått ut hela 6 avsnitt, så jag har en del att ta igen nu på förmiddagen. När jag vaknade var jag superhungrig, så jag planerade att göra en STOR frukost. Nu ligger jag här med kaffe med mjölk, juice, en smörgås med skinka/sallad/gurka och en smörgås med makrill, havegrynsgröt med sylt OCH ett kokt ägg med kaviar! Mätt kommer jag åtminstone bli.

Kommentarer
Postat av: Angel

Vore roligt med lite vybilder. Norge är väl välkänt för sin fantastiska natur? Ha en underbar dag. KRAM KRAM

2010-11-06 @ 13:06:39
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback