Godmorgon!

Här sitter jag och äter min dagliga havegrynsgröt med sylt. Antonias larm har gått varje morgon sedan vi kom hit kl 07.45 när det är dags för hennes p-piller, men jag har aldrig någonsin ens lyft ett ögonbryn. För jag sover såpass djupt och länge på mornarna. Men efter att ha börjat innan 8 och tagit bussen lite efter 7 nu varje morgon i två, nästan tre veckor är jag nu helt inställt på att gå upp vid 6. Så när antonias klocka inte ringde förren kvart i 8 så bara flög jag upp! Och jag som inte börjar förren 10.30 idag.. haha.

För er som följer min blogg så har ni förstått att jag har lite olika jobb. Jag har ju mitt jobb på Lindex, men så extrajobbar jag både på bageriet och på dagis. Idag, imorn samt nästa vecka ska jag jobba på något som heter Storcash. Det ska bli väldigt spännande, kan berätta om min dag när jag kommer hem ikväll! Det bästa av allt är att tiden är perfekt matchat till min (fd.) dygnrytm, 10.30 till 18.30. Problemet är bara att jag aldrig varit vid den stationen jag idag ska gå av på med bybanen för att hitta till butiken, men det är nog lungan för det ska vara riktigt stor och antagligen svårt att missa. Annars är det bara att fråga sig fram, som jag gör hela tiden med mitt kassa lokalsinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback