kärlek

Med tanke på hur sent jag somnade i söndagsnatt trodde jag att jag skulle somna på 3 röda igår. Men icke! När sambon kommit hem och josse gått hem till sig, gick vi och lade oss och klockan var kanske lite efter 23. Jag låg och vred mig i nästan 2h, för sista gången jag tittade på klockan var den lite efter 01. Jag verkligen hatar sådana nätter! (Det är inte ofta jag hatar något)

På tal om motsatsen till det, så blev jag så otroligt glad igår, blev helt varm i kroppen. Två vackra mail från två vackra människor som betyder mycket för mig. Ett var från min underbara syster och ett var från min underbara vän rebecca. Blev tårögd av båda mailen.. Jag älskar er.

Jul -09

Rhodos -10


Bulgarien -08


Schweiz -09


Kommentarer
Postat av: Becciboy

Jag älskar dig!!

2010-11-24 @ 00:36:33
Postat av: little sis

ååh va söt du är pussis! saknar dig jätte mkt, älskar dig också!!

2010-11-24 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback