kyllingsnadder

Godkväll! Har jobbat idag till klockan 16, men kom inte hem förrens nu. Har nämligen tittat ut ett par jäkligt snyggt sittande vinterfodrade springbyxor till mig själv. 800 spännn kostade dem, men det var det värt, för oj vad snygg jag är i dem! OCH dem är ju riktigt vinterfodrade så jag behöver inte oroa mig för att frysa. Nu håller jag på att laga mat, ris (första gången i mitt liv) och kycklinglår till det. Alltså en av mina favoriter.

Idag ska vi då flytta till vår riktiga lägenhet, och Fredrik kommer med nycklarna vid syv. Alex kommer och hjälper oss med flytten, för nu har vi hunnit göra oss hemmastadda så verkligen allt är uppackat!

I jobbfront så har eg fått fast jobb varannan lördag på Lindex, och i december så blir det lördag+söndag. Nu i veckan ska jag jobba tis-tors på Maesterbageren.

Uppdate: Mami, riset blev jättebra! Tack för hjälpen! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Nu kan du äta ris ofta, gott och billigt.

Kram på dig, hälsa Antonia.

2010-11-01 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback