Nudlar, igen..

Ja, min middag bestod av nudlar, lite kylling och en stooooor god sallad.

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Storcash heter det och är en matbutik, som endast är riktade till företag. Redan direkt när jag fick en rundtur med chefen kände jag att jag skulle trivas, för vi förstod varandra jättebra och han var hur trevlig som helst. De första timmarna gick jag ihop med först en tjej, och sen en kille, men sedan fick jag göra allt själv under resten av dagen. Majoriteten av personalen är relativt unga vilket är roligt. Jag fick höra hela dagen hur "flink" och trevlig jag var! En kille, erik, gick t.om. till chefen och berättade hur duktig jag var, haha. Så här ska jag stanna t.om. nästa fredag, 8h per dag. Dock sa personalchefen idag "de första 2 ukerna så gör du..", så de har nog planerat att jag ska stanna längre. Men tills fredag är vad jag vet i nuläget.

Det sjukaste av allt är att alkoholen nog är det billigaste de säljer, eftersom det är mycket restaurangkedjor som handlar hos oss. En Hansa här i norge kostar cirka 22 nok i butik, men hos oss kostar de seriöst SJU NOK!! Någon som vill starta företag med mig?!

Min jobbtröja och mitt norska bankkort (med bild på baksidan) som kom med posten idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback