Så himla glömsk..

Ligger fortfarande i sängen med gårdagens smink.. Har legat och kikat Southpark heeela morgonen.. Så jävla skönt att bara ligga här helt ensam i lägenheten utan att tänka på någonting. Lite senare måste jag till Rimi och hämta ut ett paket, till G-sport för att köpa en grå nike-tröja och så var det nåt mer jag skulle göra som jag redan glömt bort..

Igår när vi slutade fick alla vi i personalen en varsin påse av kocken, med ett paket av deras godaste salami som vunnit något pris och några kryddkorvar. Självklart glömde jag dem i kylskåpet på Lindex, plus min vattenflaska.. (skräll)

Haha, igår frågade en kille på jobbet om vi skulle ut och äta ikväll. "åh va kul, vilka då?" svarar jag. Då ser jag hur han blir lite nervös och bara "jag tänkte bara... jag och du". (Älskling du behöver inte vara orolig, jag ska inte på middag med han ikväll!) men lite pinsamt nu resten av veckan, haha!

Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback