Typiskt mig!

Kom precis hem efter att ha jobbat 10-18 och sedan ha handlat. Jag köpte grönsaker, lyxade till det med en liten röd paprika för 10 nok, apelsiner, ris, kyckling och Gull kaffe. Inatt vaknade jag minst en gång i timmen, och drömde två mardrömmar. Jag vet inte varför jag sover så oroligt här, jag brukar bara göra det när jag har feber eller något är fel. När klockan ringde kl 8 var jag så trött att jag blev pigg, så jag bara flög upp ur sängen! Kände mig fortfarnade bakfull, så det blev en pyttefrukost och kunde inte äta min lunch så blev en smörgås. Nu är jag fortfarande inte hungrig men ska laga mig kyckling, ris och en stor sallad.

Idag lärde erik mig att köra en sån där truck som man egentligen måste ha körkort för, det var jättekul! Däremot har jag fortfarande inte riktigt lärt mig att köra en sådan där vanlig truck, så när jag skulle köra förbi kassan med ett stort lass varor kör jag rakt in i ett torn av småkakor, BOM! Alla i kön gapar och tittar på mig. Då skämdes jag lite jaaa, men så fort killen i kassan började skratta så gick det över. Som tur var gick bara en kartong av alla dessa sönder men allt låg där uppspritt över golvet. Förra veckan råkade jag, under samma dag, köra in med trucken i och rispa upp först en påse med 15 kg ris som bara vällde ut över heeeela golvet och sedan, direkt efter, i en påse med 10 kilo mjöl. Och det var inte roligt att torka upp kan jag tala om! Haha, klantig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback