Underbar och älskad av alla

Jag har snor i hela hjärnan, nyser oavbrutet, ont i halsen och är ärligt helt tom i hela huvudet för att jag är så trött. Hade en grym dag på jobbet idag, och lärde känna två nya tjejer som jag inte jobbat ihop med tidigare, som jag bytte nummer med och som ville ha med mig ut ikväll, men jag hade redan bestämt mig då för att vara hemma och krya. Har just ätit god fredagsmat och nu ligger jag & josse i soffan och kikar Underbar och älskad av alla. Nyårskyssen filmades precis, och det högg till lite i hjärtat. Jag vill ha min kärleks pussar. Men dem är värda att längta efter.

I pausen ska vi blanda ihop en stor smet kladdkaka och bara äta direkt ur bunken. Uuuuuuunderbart. Det vattnas i munnen på mig bara jag skriver det här.

(Under tiden jag skrev det här blogg-inlägget har jag hunnit nysa 3 omgångar!)

Ps. Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Angel

Hur mår söta tjejen idag?

vad roligt att det börjar bli så mycket jobb för dig.

Kramar från oss--

2010-11-14 @ 20:31:46
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: nea

Något bättre! Uppdatering kommer snart ;-)

Jaaa, det känns otroligt skönt. Vi har börjat

komma in i allt som betyder vuxenvärlden. Kram

2010-11-14 @ 22:21:57
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/
Postat av: Angel

Jeez, vuxenvärlden.. Vad är det? jag satt och funderade på det häromdagen. Är det det jag är nu? med barn, kommande hus och jobb;) Nja, kanske snart men inte än..

Nej, skämt åsido, förstår att det känns bra när man släpper allt och drar iväg att det ordnar sig till det bästa. starkt jobbat, tjejen. Inte för att jag tvivla på att du skulle fixa det direkt..

KRAM, Angel

2010-11-15 @ 07:07:45
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: din pojke

ääh, älskar dig baby! tycker om denna bilden väldigt mycket! <3

2010-11-17 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback