Helt utslagen efter 14h jobb!

Gissa om jag är tlött! Är helt matt i hela kroppen efter den här jobbdagen, men vilken rolig dag det varit! Först mina 8h på Storcash, mycket kunder = mycket att göra men en väldigt skön dag. Vår personliga kock som vi har i butiken bjöd idag på pinnekött, norges juldelikatess (som våran julskinka, skriker antonia här i bak). Det är något jag velat smaka och det var faktiskt jättegott.

Jag slutade 17.30 och bybanen samt bussen mellan Storcash och Lindex skulle tagit mig minst 40 minuter, och jag hade bara 30 minuter på mig plus att jag skulle byta om och hinna äta. Som tur var har jag en jättegullig chef som SKJUSSADE mig till Lindex så jag kom i tid och hann äta i bilen :)

Det var ju då kvällsöppet i hela Åsane storcenter, så jag jobbade mellan 18.00-00.00. Finns inte så mycket att berätta, för det var fullt ös heeela kvällen. På bussen hem fick jag sällskap av Charlotte. Jättegullig tjej, som jag aldrig tidigare jobbat med men kom jättebra överens med. Är så taggad inför personalfesten/julbordet nästa lördag, ska bli kjempegøy!

Nu ska jag och sambon krypa till kojs. Klem

Sån här känner jag mig nu..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat och vilken skön bild. Jag kan se dig helt utslagen i sängen. Hoppas du sov gott. Älskar dig.

2010-11-20 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback