Nu blir det fredagskos..

Vet inte riktigt vart jag ska börja, har varit en händelserik dag, på både gott och ont. Blev kallad "inkompetent" av en man som verkligen avskydde svenskar. Trevlig kund det där! Vaknade med magkramp så jag fick ligga i fosterställning innan jobbet och fick en migränliknande huvudvärk den sista timmen på jobbet, så var näsintill död och fick ligga över toan när jag kom hem.

Nu har jag ätit god mat och skypeat lite med min syster (+ emma). Väntar på tillfället på att sambon ska sluta jobbet, så att vi kan ta fredagens glas vin. Senare ikväll blir det fredagskos, alex kommer hit och vi har planerat att se någon mysig film.

Jobbar imorgon kl 12-18, det är jag, lisa och sandra som stänger. Snackade precis med linn och vi bestämde att hon följer med hem till centrum medan jag gör iordning mig, så vi kan ta bussen ihop till festen. Jag har ju köpt min vinare, men Lene ringde igår och berättade att de köpt in all alkohol vi behöver, så vi trenger ikke å ta med noe eget. Nice, längtar inför morgondagen!

Haha norska är egentligen så himla sött. Det här är linns hejdå på fb chatten: "hadebraaa :) Gleedeer meg!!! Klem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback