Flyyyyyyyyt!

De ringde precis från Manpower och erbjöd mig jobb måndag-fredag kl 08-16! Det är på ett bageri så det kanske inte blir det roligaste timmarna, men för 140 nok i timmen så funkar det väldigt bra för mig! Det bästa av allt är att de behövde 2 stycken, så jag får ta med mig Antonia. Detta gav mig en otrolig kick, denna regniga tvättdag. Nackdelen är bara att jag har arbetsintervju måndag kl 12 som jag nu måste försöka ändra tid på. Så nu när jag fått en arbetsgivare, så ska vi gå direkt till Skattekontoret efter lunch och fixa skattekort.

Efter skattekort, kan man fixa d-nummer och norskt personnummer. Efter man skaffat d-nummer och norskt personnummer så kan vi äntligen öppna ett norskt bankkonto. Allt rullar på och det känns otroligt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback