Puuuh!

Kom precis hem efter en skön powerwalk längst bryggen. Riktigt vackert så här på eftermiddagen. De andra tog sig upp på berget, via "tippe toe" men jag har fortfarande redigt ont i halsen och hostar så mycket så jag lade ner det projektet.

Idag har det löst sig med boende, tills måndagmorgon åtminstone. Fredrik skulle kolla med sin hyresvärd ifall vi kan få ett boende i ett av deras studentlägenheter i 2 veckor, bara tills den 1 nov då vi flyttar in i vår lägenhet. Mötte upp alex, gick förbi Manpower och sedan mötte vi upp fredrik och två av hans kompisar på Clemes och vi blev bjudna på varsin kaffe. I början förstod jag inte norskan här alls, men det går bättre och bättre, och idag var det riktigt trevligt. Vi sa att vi ville kika igenom kontraktet lite närmare, så vi skulle höras av imorgon igen. De ville ha med oss ut imorgonkväll, men vi får se hur det blir med det.

Nu sitter jag för tillfället och äter marabou digestiv och skyper me min älskade erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback