Good girl!

Shit.. vi vaknade 12.30 imorse! Tror aldrig jag sovit så länge faktiskt. Kvällen igår började med lite vin och öl i vår lya tillsammans med alex och joel. När de drog hemåt drog vi ut, och lyckades komma in på en klubb utan legg, fastän det är 20 överallt här i Norge. Träffade några sköna grabbar och tjejer som vi följde med hem på efterfest i en jättesnygg lägenhet. En utav grabbarna var tydligen kock, så vi fick världens godaste lasagne. Och med tanke på vad vi ätit den senaste veckan, så var den himmelsk. Det bästa jag ätit på mycket mycket länge!! Sedan trippade vi hemåt och var hemma i lyan lite efter tre-snåret.



Nu på eftermiddagen har vi varit fram på stan och köpt Skyss-kort, alltså busskort. En månad, 300 nok. Vi behöver de eftersom vi båda fått jobb i Åsane, ett köpcenter som ligger lite utanför Bergen. Ja just de, jag klarade den hårda arbetsintervjun på Lindex i torsdag, och igår ringde de och meddelade att jag fått jobbet!!!!

Nu ska vi laga äggröra och bacon. Smack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback