G.R.Y.M!

Känner mig så grym, och väldigt stolt över mig själv!! Har genomgått min andra arbetsintervju här i Norge. På NORSKA! Min första hade jag igår i klädbutik, och imorse var jag på en för att arbeta inom barnehage och skole, samt kantine som extrajobb. Är riktigt sugen på att börja jobba nu, så jag bara längtar på samtal på måndag!

När jag kom hem efter mötet samt ha skickat en begäran om vandelsetest från den svenska polisen så gick jag hem till sambon som höll på att tvätta. Nu väntar vi på att den första maskinen ska bli klar så att vi sedan kan gå och köpa köttbullar. För övrigt tror nog min intervjuare att jag är lesbisk, då jag gav ut numret till min "sambo antonia" som kontaktperson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback