I ett främmande land

Sov väldigt länge idag, och det blev en sen, lätt brunch; havegrynsgröt och jordgubbssylt. Sambon jobbar och jag är ledig idag, typiskt att det inte blev timeat då jag jobbade igår och hon var ledig. Idag är min hemlängtan enorm, är väldigt svårt att tänka positivt en dag som denna, speciellt nu när jag är ensam. Så nu har jag duschat och ska fram på stan en sväng, och kanske unna mig något snyggt! Sedan ska jag köpa något gott till middag, kanske unnar mig lite räkor, advokade o romsås? Det blir absolut vitt vin åtminstone.

Längtar till vinet med sambon när hon slutar och min skype-date senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman! Du ska inte vara ledsen, njut av din tid i Norge. Tiden går fort och du är hemma snart. Saknar dig. Puss, mamma.

2010-10-30 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback