It's raining

Idag ær førsta dagen som det regnar hær i Bergen. Det regnar, men samtidigt skyner solen, så himla mysigt. Nu ær jag på biblan før att skriva ut fler cvn. Har suttit hær en stund och væntat på ledig dator, medan två ækelgubbar sitter och tittar på porrsidor.. inte ok. Vi har varit ute hela førmiddagen och læmnat cv och det har varit ganska positiv respons. Jag var inne på en slags 7 eleven førut, som har øppet dygnet runt, och lyckades fixa en arbetsintervju till både mig och antonia på måndag kl 12! Hur grym ær jag inte!

Igår fick jag værldens vackraste sms av min pojkvæn. Det var så vackert och kærleksfullt, att jag næstan blir tårøgd nær jag tænker på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback