Lördag

Hallå godingar! Läget? Med mig är det sjuuukt bra. Kom precis hem efter en latte med rebecca och nu ska jag göra mig iordning för att äta ute med min pojkvän. Tänkte bjuda honom på middag och öl på Krog o Compani. Gullig som jag är tänkte jag låta honom dricka och jag köra bilen.

Igår jobbade jag 9-14 på macken, och sedan fick jag hoppa in på h&m från 14.15 till stängning. Åkte hem direkt, åt och duschade jättesnabbt och åkte sedan till antonia vid nio. Blev lite sen, så då var alla brudar redan där. Det blev en jätterolig kväll som fortsatte på Café o bar och slutade på stadtoteket. På natten, efter ett stopp hos både korvgubben och donken, åkte jag hem till min älskling. Idag har vi bara myst sönder och samman, gick inte upp ur sängen förren efter fem. Det är sådant jag inte vet hur jag kommer klara mig utan då vi flyttar till Norge. Ne, nu ska jag duscha av mig gårdagens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback