Nystädad lägenhet!

Nu har vi storstädat hela lägenheten. Jättefresch, luktar gott och nu kan vi t.om. ligga på golvet om vi vill utan att fastna i hår- och dammtussar.

Hela veckan så har kylskåpet luktat skunk, jag har hela tiden trott det varit antonias vita bönor som stod öppnade. I slutet höll jag nästan för näsan när jag öppnade kylen, för jag visste att lukten var så hemsk. Så idag när vi städade allt, så tar jag upp det råa köttet och luktar nära. Där var jag otroligt nära att spy! Lukten bara trängde in i näsan och gav mig en kväljning. Nu sitter lukten fortfarande fastborrad i min näsa, men köttet är slängt. Usch, men man lär sig av sina misstag! (Spara inte öppnat rått kött i kylen i en vecka).

Nu ska vi ut och gå en sväng i regnet för att få lite frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Angel

Hejsan tjejen. Sen som tusan men grattis till körkort och flytt och allt annat skoj som hänt sedan sist jag såg dig.

Här hemma är allt som vanligt.

Hoppas du fortsätter ha det gott i grannlandet. Massa kramar, Angel

2010-10-31 @ 20:01:15
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: Linnea

Angelica! Vad roligt att du hittade hit!

Tack så mycket, bättre sent än aldrig ;-)

Tittade in på din blogg, vad härligt att ni kommit så

långt på huset, det kommer ju bli jättefint! Bra att

allt är bra med er. Sköt om er, så hörs vi snart igen.

Klem fra meg.

2010-11-01 @ 18:41:13
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback