Onsdag

Godmorgon, nu är jag uppe! Vaknade av att filles telefon ringde tidigt imorse.. det var hans chef som frågade vart han var för klockan var tio över åtta. Han hade försovit sig, igen. Haha! Hans chef hade sagt, nu förmulerar jag det på ett väldigt mildare sätt: "Du får inte ligga och mysa med flickvännen hela nätterna!" Haha. Jag ska jobba idag igen och börjar kl 12,00, så nu ska jag göra mig lite frukost och lägga mig i sängen och se på något komediprogram.

Igår kom fille och hämtade mig efter jobbet. Jag var döhungrig och fattade inte hur jag skulle kunna klara mig tills vi hade kommit hem och lagat mat. Då säger den underbara killen: Älskling, nu ska vi till Roma och jag ska bjuda dig på det! Wohoo, kunde inte kommit mer passande. nä, frukost, sen jobb, sen pojkvännen. tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback