uppdate om min långhelg

Hej igen! Nu ska jag berätta för er vad som hänt i mitt liv sedan en utav mina lyckligaste dagar som var i torsdags, då jag fick mitt körkort! Klarade teoriprovet förra torsdagen och så klarade jag uppkörningen nu i torsdags. Jag är så stolt över mig själv, för jag har betalt hela körkortet själv. Jag gick heller aldrig på teorikurserna så jag har lärt mig teorin helt själv. Skönt att ha körkort! Så jag åkte runt hela dagen, först bjöd jag syrran på drive-in sedan åkte jag runt med brudarna (antis, julia o nattis), b.la. till götene och släppte av jullan. Sedan åkte jag hem till min pojkvän, och sedan till jullan på mys med henne och rang, efter det plockade jag upp john och till sist kom fille och hämtade mig.

I fredags var fille i skolan, så jag låg kvar i sängen och sov ut riktigt ordentligt. På eftermiddagen tog jag en rask promenad, mötte upp nattis och gick en sväng på stan. Blev en sen fika på Bakgårn där vi senare joinades av julia. Sedan blev vi upplockade av fille och efter vi släppt av alla så åkte vi hem tillsammans.

Lördag vaknade vi väldigt sent men bestämde oss ändå för att gå fram på stan. Jag införskaffade mig ett par grymt snygga stövlar och ett par skinnhandskar. Vi åkte och hämtade bilen som jag fick låna, eftersom jag skulle jobba söndag och måndag. På kvällen vankades fest hos antis, en riktig dunderfest som alltid såklart! Vid 18-tiden var jag där, hjälpte till lite innan och sedan körde festen igång. Jag var dock nykter eftersom jag så gärna ville köra bil, men jag ahde lika roligt ändå. Åkte och hämtade min pojkvän som var på fest och sedan åkte vi hem och sov. Det var den natten jag vaknade med hög feber, sedan dess har jag knappt varit uppe ur sängen. Min pojkvän har jag gjort allt för mig under dessa dagar, lagat mat, fixat och tagit hand om mig. Jag är så glad att jag har en sådan underbar pojkvän.

Nu hinner jag inte skriva mer om min helg för jag ska åka hem till jullan och se I anneli. Haha, älskar det programmet!



en liten del av gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback