Fick en liten lista här av Catti!

4 TV program jag ser på:

1. Desperate housewives

2. How I met your mother

3. Kungarna av Tylö Sand

4. One Three Hill

4 saker jag gjort idag:

1. Jobbat min första dag på Lindex

2. Skypeat x antal timmar

3. Ätit chips o halvsovit framför en mysig film

4. Försökt installera vår nya tv med sambon

4 saker jag längtar efter:

1. Flytta in i vår nya lägenhet på måndag

2. Första feta norska lönen i NOK

3. Få mitt polisattest så att jag kan börja jobba på dagiset

4. Min pojkvän

4 saker på önskelistan:

1. Kläderna i min garderob som jag lämnade hemma

2. Lyxig middag; typ Oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås

3. Obegränsat med clementiner som jag inte behöver betala för själv!!

4. Min pojkvän!

4 saker jag avskyr:

1. Diska, städa, damma....

2. Att det plötsligt kan spricka upp i regn här efter en skön solig dag

3. Att jag är så långt ifrån att krama dem jag älskar hemma i Sverige

4. Kommer inte på något mer, jag tycker om det mesta :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback