21 September 2010

Blir nästan tårögd när jag tänker på vilken underbar pojkvän jag har. Imorse när vi vaknade var det först jag fick höra "Grattis på halvårs dagen" Get real, hur många killar kommer ihåg månadsdagar.. Fick sms senare under dagen att vi skulle göra något mysigt ihop ikväll, men inte vad.. bara att han ska hämta mig ikväll efter jobbet. Spännande! =) Blev inringd igår, så jag har jobbat idag 9-15. Förut när jag kom hem från jobbet och körningen ringde fille för de spelade vår låt på radion. Fireflies. Det är vår låt. Tänk, ett halvår idag älskling..





Var superhungrig när jag kom hem och hittade kassler i kylen. Hann inte göra pasta eller dylik för jag var så himla superhungrig så det fick bli en kassler-sallad med kebabsås! Riktigt riktigt tillfredställande. 


Kommentarer
Postat av: bebis

älskar dig!!

2010-09-21 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback