Davis Cup

Idag har jag, Linnea Westerlund, spenderat min dag med att titta på tennis. Blev medbjuden av familjen Leksell på Davis Cup som hållits i Lidköpings arena i helgen. Kvart över 12 imorse blev det bestämt, så på mindre än en timme hann jag sminka mig, platta håret och äta frukost. Jag, fille och lina åkte efter deras päron så när vi kom dit hade de redan satt sig och matchen hade precis börjat. Efter vi satt oss märkte jag att precis under oss satt erika och hennes familj, odds på det?! Då utbrister birgitta (erikas mami): "Mötte precis din mamma och syster, vi frågade ifall du va med o då skrattade marie och sa: Inte en chans att linnea skulle sätta sin fot här inne när det är tennis som visas. Hon vet knappt vad tennis är." Haha, men jag tyckte det var roligt att se de två matcherna. Dock blev fille måttligt irriterad när jag hela tiden frågade om reglerna.. haha! Eftersom vi satt bara någon meter ifrån Robin Söderling så tog jag några kort på honom och även fler när han sedan skulle gå därifrån och gick precis förbi oss. Lollo som satt på läktaren mitt emot oss skrattade senare åt mig och sa "du visste ju inte ens vem söderling var imorse när du vaknde.."

Igår köpte jag med mig chips och varsin dipp till vår myskväll. Fille älskar Hot cheese och jag Guacumole, så det fick bli en varsin! Hade en jättemysig kväll. Jag älskar dig min fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback