..::!??!?!

Heeeej. Sorry att jag inte uppdaterat idag, men internet krånglade hemma hos fille! Igår var det så himla mysigt. Min älskling hade lagat hättegod mat, tänt ljus och öppnat en flaska vin. Han gjorde även efterrätt, banan i ugnen med smält choklad och glass. Mums! När vi skulle gå och läss oss fick han en liten present av mig, en kofta som han var sjukt snygg i. Vi hade en jättemysig 6 mån-dag ihop.

Eftersom det blivit sent två kvällar irad var jag helt död när han åkte till jobbet tidigt imorse. Somnade om och vaknade inte förren kl 11 av att lexus hoppade upp och lade sig på mig i sängen. Filip kom hem på lunchen och då hade jag lagat lunch till oss, sedan åkte jag med honom in till stan och satte mig på körskolan. Har suttit där några timmar nu och gjort prov efter prov, så kan ärligt säga att jag är helt d-ö-d i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback