Grattis baby!

Min lilla älskling fick körkort idag, så ett stort Grattis till honom! Nu har jag suttit och lyssnat på Catti, min arbetskollegas, radioprogram. Jag älskar hennes personlighet, hon bara sprudlar glädje och humor. Så nu har jag suttit och avnjutit hennes humor i hennes radioprogram tillsammans med hennes syster. Mitt i allt säger hon att hon vill hälsa till mig och gratta min pojkvän, "trädet" som hon kallar honom, till hans körkort. Haha, hur söt som helst.

Nu är fille på väg hit, vi ska inviga donkens drive in första gången då någon av oss två har lyckats få körkor. Han klarade det först, men jag är nära nu! Har bokat både teori och uppkörning så det är bara att råplugga som gäller för min del. Jag och familjen har köpt en stor bukett till honom som han ska få nu när han kommer och hämtar mig. Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback