Grattis min lilla söta bello

Har slått in alla paketen till syrran nu. Ett jättelitet, ett lite större och ett jättestort. Jag tror verkligen hon kommer bli glad för alltihopa! Har verkligen inte snålat heller.. Hon fyller egentligen 16 idag, men de har campat med skolan inatt så imorgonbitti ska vi fira henne på riktigt. Så klockan 7 ska vi upp imorgon och sjunga. Blir till att somna om direkt efteråt, för sömn är det jag behöver mest nu känner jag! Kl 10 kommer fille och hämtar mig, ska ju till sjukan, massage och sedan ha provuppkörning. På kvällen ska jag umgås med min bästa vän som är här och hälsar på från malmö.

PS. Idag dog skit (låne)mobilen helt. Den bara stängdes av mitt i ett sms och nu går den inte att starta alls. Så jag har ingen telefon för tillfället! Eller antagligen inte förren jag köpt en Iphone 4, vilket kommer ta ett tag eftersom man måste beställa och stå i kö..


Tänk att min lilla plutt bello blivit hela 16 bast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback