Körkort, en invenstering

Var på banken förra veckan och beställde tjänsten så att jag kunde göra bg- och pg betalningar. Så nu har jag just betalt min första räkning via internetbanken! 920 kronor för teoriprov och uppkörningsprov. Jag vill bara göra det nuuuuu så att jag har det överstökat. =)

Jag har ingen aning vad jag lagt ut på mitt körkort. Men antagligen ganska mycket pengar ändå eftersom jag haft kanske cirka 6/7/8 dubbellektioner och ett par enkellektioner. Men när jag var trött efter jobbet en dag, gick till körskolan för att betala 2 dubbellektioner, risk ettan samt halkbanan kände jag bara "faaan" och sa "det här körkortet blir jääävligt dyrt". Då säger min körskolelärare "Se det som en invenstering!" Och det är väl visserligen sant, även om det är svårt att tänka nu när jag inte fått mitt körkort än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback