My summerlove, H&M

Det känns väldigt.. Tomt. Det här var sista dagen på h&m enligt schemat. Känns väldigt tråkigt och konstigt att jag inte längre kommer åka dit på morgonen och jobba ihop med mina härliga fd. arbetskollegor. Som jag faktiskt gjort nu i hela 12 veckor. Har trivts otroligt bra och älskat arbetsuppgifterna! Nu har jag 3 lördagar kvar, men inga vardagar kvar som är de roligaste. Hur ska jag nu klara mig utan att få se alla snygga kläder i förväg eller få betalt för att hjälpa kunder till en snygg klädstil/rätt smink? Åhh, saknar det redan..

Komiskt att jag just nu ser på Vänner och Rachel har ögoninflammation, som jag förmodligen också har. "Nej ,jag är inte ledsen", "nej, jag har inte gråtit" är två meningar jag fått upprepa flera gånger den här veckan. Mitt högra öga har varit rödsprängt och lite svullet från och till sedan förra torsdagen, på min födelsedag. Så imorgon har jag läkartid kl 13 för att kolla upp detta. Hoppas nästan att det är ögoninflammation så att jag får medicin så att det försvinner en gång för alla.


Nu har jag på mig min spetstunika och min favorit mys-tröja över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback