My weekand

Har haft en toppenhelg! Den började med en lugn fredag i form av myskväll med pojkvännen. Jag hade just ätit men kunde inte tacka nej till att äta igen med hans päron då räkor och krabba serverades. Åhh, så otroligt gott! Lördagmorgon åkte hela familjen tidigt på morgonen medan jag låg kvar och sov ut. Vid lunchtiden blev jag hämtad av Glenny, så åkte vi ut och övningskörde i ett par timmar. Sedan duschade jag, sminkade mig och åkte hem till Antonia. Var hembjuden på middag med henne, Carina, Samuel, Johanna och Rikard. Jättemysigt! Därefter vankades det förfest och sedan drog vi vidare till en annan förfest men kvällen slutade på Stadt. Det var deras första lördag då det bara var 18 års-gräns, vilket slutade i en riktigt lyckad kväll! Åkte hem med pojkvännen, där jag spenderade hela söndagen. Vi blev väckta klockan 13.... så länge har jag nog aldrig sovit förut. Det enda vettiga vi gjorde på hela dagen var att traska till en matbutik senare på kvällen för att köpa chips och dipp. När jag satt i bilen på väg hem fick jag ett sms av mamma, där de stod att en överraskning väntade när jag kom hem, kräftor!!! Njöt av dem samtidigt som jag såg filmen Jakten på lycka med mamma. Har sett filmen tidigare, men den var lika hemsk men vacker den här gången också.

Har precis lagt över bilder från i lördags på den första förfesten, här kommer den:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback