Nu laddar vi om

Blev 4 h sömn för mig inatt innan jag skulle upp. Finns inte så mycket att säga om risk 1:an. Sega timmar, tråkig information som man hört hundra gånger förut och riktigt hemska filmer. Som tur var fanns de kaffe, cola, bullar, kakor och godis! När det äntligen var slut åkte jag och Glenny ut och övningskörde. Vi körde den slingan som jag körde på så dåligt igår och idag gick det felfritt, vilket kändes otroligt skönt. Mitt hopp är tillbaka, större än någonsin!

När jag kom hem gick jag in och hoppade på två söta bakisbrudar och fick höra allt om deras kväll. Jag och Emma var ute lite och när vi gick in igen genom köket så trampade hon på en glasbit och hade flera sår på fingrarna. Då berättade dem att de igår tappat en stor oliv(glas)burk på köksgolvet.. Så efter att lollo dammsugit lagade vi lite mat, satte oss och åt och nu har jag  tjötat i telefon den senaste timmen. Nu ska jag passa på att sova lite innan erika kommer hit och det är dags att öppna rosén! Kräftskiva!!


titta vad jag hittade, en bild i mitt gamla rum från 2007/2008?
Vad gör vi, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback