I'm in pain..........

Jag sitter här och gråter för mig själv.. har så otroligt ont i nacken...

Vaknade imorse av att jag knappt kunde röra huvudet, eller högra armen. Så jag smsade min körskolelärare och berättade att jag hade ont men ville försöka köra ändå. Då ringde hon upp och sa "Nej, du stannar hemma och kurerar dig, så bokar jag in två dubbellektioner till dig i veckan!" Så det var bara att stanna hemma med en sådan där varm kudde på axlarna.. Vill inte låta gnällig men det gör så jäkla ont!! Så jag har inte orkat gå upp, ställa mig i köket och göra lunch ännu. Inte för att skylla på min gulliga pojkvän, men jag tror det lite kan bero på igår då vi var och handlade och han liksom skulle böja mig bakåt och pussa mig. Då knakade det till i nacken och gjorde jätteont, men jag tänkte inte mer på det förrens imorse när jag vaknade..


haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback