pore me

"Knack knack knack"
zZZzzZZZ.... helt död....

-Gumman, är du vaken?
zzZZZzzzzzz........
-Är du vaken?
-aaaaa...
-Vill du ha mat?
-.....eeemn, va e klokan?
-Kvart i 9.
-Vaaaa! åh neeeeej, jag börjar om en kvart o jag har inte sminkat mig!
-Nej alltså, 20.45 på kvällen..
-Jaha, isåfall är jag jättehungrig..!

Åkte hem tidigare från jobbet på grund av sprängande huvudvärk, tog en ipren, somnade och vaknade nu..

Har kommit in i en jäkla spill-period då jag spiller HELA TIDEN, så fort jag äter. Köpte en tröja för ett par fdagar sedan, första gången jag använde den spillde jag mat på den efter bara några minuter så den åkte direkt i tvätten. Imorse var den nytvättad så jag hade den på jobbet idag, och nu när jag vaknade hasade jag mig upp till köket, ser en körbärstomat i sådan där salladsolja, äter den och känner att det rinner.. kollar ner på tröjan, två fläckar.. Can't control myself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback