Rabarerpaj

Med tanke på att jag sov såpass dåligt inatt och har varit helt hyper idag, så är jag väldigt trött nu.. Ligger i min säng och har precis sett klart filmen Kick-ass. Blev rekomenderad den filmen av antonia, och jag kan absolut tro att vissa tycker den är bra men jag mår skitdåligt av hemska dödsscener, vilket det var räääätt många i filmen. Så jag mådde bara dåligt igenom nästan hela filmen, blundade mer än jag tittade och mådde nästan illa då vissa blev slagna till döds. Så om ni är lika känsliga som mig rekomenderar jag inte filmen, men om ni däremot gillar sådana filmen ska ni absolut se den!


Heja Kick-ass!

Nu luktar det underbart från köket... mamma har bakat rabarberpaj. Mums, så nu blir det rabarberpaj, vaniljkräm och kaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback