Tipptopp humör!

Är bara så jävla lycklig.

Idag har jag jobbat 9-18.15, vilket var lika roligt som alltid. Älskar mitt jobb och mina goa arbetskompisar! Blev så sjuuukt glad idag när chefen frågade ifall jag ville ha mer jobbtider, självklart svarade jag Ja och nu har jag denna veckan ut, vecka 36 & 37. Jätteroligt!!

Imorgon har jag en bland mina sista körlektioner och då ska jag boka teori samt uppkörning. Vilket även det känns otroligt roligt! Så det blir hårdplugg med teori för min del framöver. Sedan jobbar jag hela dagen, och när jag slutar ska jag träffa goingarna Antonia och Maja för lite vin och tjöt.

Just nu håller jag på och kikar igenom plagg som jag plockat på mig under min sommar här på h&m. Har just nu på mig min nya svarta poncho och ett par turkosa stora örhängen. Helt oanvända. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket kläder som ligger i mitt rum oanvända från samma, jäkla (bästa), butik.


Så här glad är jag idag, trots att denna bok kommer vara min enda vän ikväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser din blogg jämt nu älskling, för nu vet ja hur man kommer in på den med;) <3

2010-09-05 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback