Uppkörning!

Har haft en helt underbar dag, som slutade åt helvete! Blev hämtad av pojkvännen imorse för att skriva ut nya p-piller. Därefter blev jag skjussad hem till antonia där jag stannade och myste någon timme innan jag hade tid hos läkaren. Det var första gången i mitt liv som jag var hos doktorn själv, så jag var jättenervös, men det gick bara bra. Det visade sig att jag hade ögoninflammation, precis som vi alla trodde. Så jag gick till apoteket och hämtade ut min medicin för 120 jäkla kronor!! Sedan gick jag till den duktiga massören Suzann där jag fick massage i 30 min, vilket var en påskpresent från min älskade mamma. Helt underbart skönt, dock ibland tjöt jag till av smärta! Därefter köpte jag med mig mat och satte mig på körskolan och pluggade teori. Gick megabra och jag tänkte "gud vilken härlig dag". En halvtimme senare har jag min provuppkörning, som gick kasst.. Det börjar med att Sören får tvärbromsa i första korsningen då jag gasar när det kommer en bil från höger och han får säga "kör dååå" i nästa då jag bromsar för en bil fårn vänster. Jag kan verkligen inte högerregeln. Jag försöker men det går inte in i min hjärna. Detta var bara början, sedan blinkade jag vänster då jag skulle släppa förbi bakomvarade bilar och parkerade helt snett på en stor tom parkering. Så efter provuppkörningen kände jag mig sjukt nere och är fortfarande lite deppig över det.. Men det är bara att ladda om inför den riktiga uppkörningen!


pappa, kan jag få en rosa bil när jag får körkort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback