Tisdag 28/9

Hej snyggingar! Kom nyss hem från staden och har precis ätit lite lunch. Imorse vaknade vi av att Yvonne skrek "Klockan är tjugo iii, gå upp nu filleee". Det är lite roligt ändå att min älskling ALLTID lyckas försova sig om inte JAG ställer klockan. haha! Jag somnade om men vaknade en timme senare av en ylande, kissnödig vovve. Tog med Lexus på en långpromenix, åt frukost och cyklade sedan till trafikskolan. Vi körde en dubbellektion och gick igenom kontrollerna. Jag hade inte kört med anneli på två veckor, men direkt in i det vilket kändes jättebra. Hon sa att hon inte var alls orolig över min uppkörning för att jag var "bättre än medel" och att hon känner sig lugn när hon åker med mig. Imorgon hade jag bokat en dubbellektion men hon tyckte att en enkellektion räckte. Sedan är slutet nära people!!

Senare ringde jag och antonia hostelet och prel. bokade. 1200kr/pers för 5 nätter känns inte överdrivet dyrt. Som pricken över i:et har vi eventuellt en lägenhet på g för oss två. Var även på banken och kollade över bankfrågor gällande vår lön i Norge. Åhhh, detta känns SÅ bra!

Men den person som kommer bli svårast att lämna hemma är såklart Filip. Jag är så kär så jag blir helt tokig!



Min kärlek och jag på Melissa Horn


Loveweekand i Uddevalla


VI på balen

Jag älskar dig Filip Leksell. Du gör mig så otroligt lycklig.

Nu ska jag ringa min lilla farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback