Yeeeeeeeeeeeeees!!!

Åhhhh jag är så glad, jag klarade mitt teoriprov imorse!! Var så otroligt nervös, både igårkväll, inatt och speciellt imorse. Inatt kunde jag inte somna fastän jag gick och lade mig tidigt. När jag till slut lyckats somnade vaknade jag kanske 4/5 gånger iunder natten.. helt svettig och drömde mardrömmar om att jag inte klarade det eller att jag hade försovit mig! Mötte maja precis innan provet och vi var så sjukt nervösa, fast ändå blev jag lite lugnare av att inte vara där helt själv.

När jag såg resultatet på skärmen kunde jag inte andas förren jag hittat att det stod Godkänt eller Underkänt, för jag kom inte ihåg vilket poängtal som var det minsta. När jag såg att jag klarat det började jag nästan gråta, för det var en sådan befrielse, efter att ha varit spänd så länge! Firade med en fika på stan och ett par dyrare, sjukt snygga skor som jag blev helt kär i. Lägger upp bild på dem här i bloggen lite senare idag. PUSS OCH KRAM FRÅN EN GLAD NEA


Yeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback